***The Freedom***

با سلام
من پویا جهانیار مدیر وبلاگ و طرافدار آزادی به خصوص نرم افزار آزاد هستم.
در این وبلاگ به مطالبی مانند لینوکس,برنامه نویسی,هک و امنیت,آزادی و... خواهم پرداخت.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Papillon

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ
پاپیون فیلمی در سبک درام و جنایی میباشد درباره ی زندگی آنری شاریر که ملقب به(پاپیون) میباشد است.داستان از این قرار است که در فرانسه به پاپیون اتهام قتل میزنند و باید برای گذراندن دوران محکومیت به جزایر گویان فرانسه در آمریکای جنوبی برود.اما عشق به آزادی او از اوایل فیلم مشخص میباشد که او چند بار از زندان های مخوف فرار کرده و دوباره دستگیر میشود ولی هیچگاه دست از تلاش برای رسیدن به آزادی برنمی دارد....

من این فیلم را برای دوستانی قرار میدهم که علاقه ی خاصی به آزادی دارند و دائما در تلاشند که به آزادی دستیابند...
بازیگران:Steve Mcqueen,Dustin Hoffman
تاریخ انتشار:1973 میلادی
منبع:myp30movie
لینک دانلود:پاپیون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۵
پویا جهانیار

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۳ کارشناس پارت
پویا جهانیار درود
مطلب Papillon شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
02188756411
پاسخ:
سلام حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی